Re: Umowa bez mozliwosci rozwiazania :)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 14:27:06 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Stanislaw Czech"
>Witajcie,
>Czy poprawna jest taka konstrukcja umowy?
>
>1. Umowa zawarta zostala na czas nieokreslony.
>2. [..] Rozwiazanie umowy w ciagu pierwszych dwudziestu czterech
>miesiecy liczac od daty uruchomienia Abonentowi uslugi dostepu do
>internetu [...] mozliwe jest wylacznie za pisemnym porozumieniem stron.
>
>I w umowie nie przewidziano zadnej mozliwosci jednostronnego
>wypowiedzenia umowy (nic o karach, instalacji promocyjnej, udzielonych
>rabatach itp)
>
>Czy taka umowa jest wiazaca? Czy mozna ja rozwiazac przed uplywem
> [...]

Zapytaj prawnika. Ja bym obstawiał, że jest co najmniej rażąco
niekorzystna dla konsumenta. (o ile jest to umowa konsumencka).

--
  Kruk@ -\                   | Microsoft Office 2000: Niech żyje oryginalny
          }-> epsilon.eu.org | format!