Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 27 Jan 2009 - 13:08:33 MET

Użyszkodnik andzio napisał:

> Tylko po co programy typu 8.4 i pewnie pozniejsze ktore sie pojawia skoro
> praktycznie zaden teren sie nie kwalifikuje? Czyzby "uciszanie" krzykaczy?

Idąc tym tropem: skoro się nie kwalifikuje, znaczy się nie jest obszarem
wykluczenia cyfrowego. Idąc dalej - z czym chce zatem walczyć Pani Prezes
UKE, która niedawno wypowiadała się na temat, ile to procent Polski jest
wykluczone z dostępu do sieci?

Co do ankiet ITTI - sam też wypełniałem takową. Wypełniała je również cała
masa innych. I teraz tak: jeśli każdy najmniejszy nawet ISP z jednym APkiem
na wiosce i dokręconą szczelinówką 'rzetelnie' wypełnił ankietę, to wyszło
mu, że na danym terenie ma zasięg w promieniu ~10km. Teraz postawmy sobie
pytanie: jest to zatem obszar wykluczony, czy nie?

--
Ślązak