Re: http://www.tp.pl/ - zenujacadostepnosc

Autor: markooff <ghfd_at_no-spam.free>
Data: Sat 24 Jan 2009 - 03:08:05 MET

brum pisze:

> mnie nie zdarza sie to czesto, tylko zawsze
> za pierwszym razem zglosilem uszkodzenie, dostalem porade, aby probowac do
> skutku
> i faktycznie, srednio za 30. razem rejestracja rusza do przodu

A wszystkiemu winna zmiana systemow obslugi (m.in. nowelizacje w
zakresie pelnego rozseparowania PSTN i uslug dostepowych (jak np neo). W
zwiazku z tym aktualizuje sie takze pewne moduly na tp.pl (m.in.
automatyke w rejestracji/aktywacji uslug itp :)

Oficjalnie w poniedzialek ma wszystko ruszyc ....
ja sadze raczej ze gdzies kolo srody czwartku (mysle o bezawaryjnym
dzialaniu)

Pozdrawiam