brum pisze:
>> b. czesto zdarza sie, ze system pokazuje 'dane niedotepne' albo
>> 'prosimy sprobowac za jakis czas'....
>
> mnie nie zdarza sie to czesto, tylko zawsze
> za pierwszym razem zglosilem uszkodzenie, dostalem porade, aby probowac do
> skutku
> i faktycznie, srednio za 30. razem rejestracja rusza do przodu
>
>
A wszystkiemu winna zmiana systemow obslugi (m.in. nowelizacje w
zakresie pelnego rozseparowania PSTN i uslug dostepowych (jak np neo). W
zwiazku z tym aktualizuje sie takze pewne moduly na tp.pl (m.in.
automatyke w rejestracji/aktywacji uslug itp :)
Oficjalnie w poniedzialek ma wszystko ruszyc ....
ja sadze raczej ze gdzies kolo srody czwartku (mysle o bezawaryjnym
dzialaniu)
Pozdrawiam
Received on Sat Jan 24 03:10:21 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 24 Jan 2009 - 03:40:04 MET