Re: Rapidshare też?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 17:43:33 MET

On Jan 22, 6:18 pm, Lukasz <nieLU...@SPAM.pl> wrote:
> Mam wrażnie że rapidshare również został 'ograniczony' przez TP... Na
> DSLu idzie mi jakieś 1-1,5Mbit a na innym idzie tyle ile 'fabryka
> dala'? Ktoś ma jakieś info?
Blackholing nie daje możliwości ograniczenia transferu - no, chyba że
do zera. ;-) Wątpię, by shape'owali ruch z/do rapidshare, po prostu
miałeś okazję korzystać w kiepskim momencie. AFAIR RS od jakiegoś
czasu przydziela prędkość w zależności od "obciążenia" łącza (a
przynajmniej tak piszą - w rzeczywistości pewnie czynników jest
więcej, bylebyś zapłacił).

Pozdrawiam,

--
ru