Re: TKT, radiolinia

Autor: brak <brak_at_brak.pl>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 08:34:39 MET

Adam Paluch pisze:

> rozumie ze to budynek mieszkalny ... ciekawa konstrukcje trzeba bedzie
> postawic, przy srednicy 1,2m sily naprawde sa duze (podczas wiatru) ...
> ale ... "nie takie rzeczy sie robilo" :)

Pytanie czy dach wytrzyma obciążenie jak dowalisz mu 0,5 tony betonowych
bloczków :) , no chyba że jest nadbudówka wtedy łatwiej. Pytanie co na
to właściciel budynku i mieszkańcy. Jak będą tego typu co kiedyś
spotkałem to nie przejdziesz za chiny. "Panie nikt mi tu nic nie postawi
bo to moja łąka. Jak to promieniowanie spadnie na koniczynę i krowa mi
się tego nażre, to ja później to ścierwo z mlekiem wypije." I weź tu
dyskutuj z takimi argumentami.
Zawsze się znajdzie babcia co jej kot wyliniał jak radio postawili,
chyba że Radio Maryja, ono nie szkodzi zwierzętom, a tym bardziej ludziom :)