Re: TKT, radiolinia

Autor: icek2 <icek2_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jan 2009 - 00:25:56 MET

Tomasz Śląski pisze:

> IMO w praniu wyjdzie nieco gorzej, ze względu na atrakcje pojawiające
> się powyżej 25-30km (zaczyna mocniej grać rolę krzywizna ziemi, oraz
> wspominane problemy z masami powietrza albo mgły), ale działać będzie.

to nie będzie jedyny styk, wiec jak w skali roku zniknie na pare h - z
winy pogody, nie bede płakał.. - polozy sie sesje BGP i tyle

co do dlugosci kabla - nie wiem jak w TKT
ale u mnie - wszystko na dachu 5-cio kondygnacyjnego budynku, potem
światłem/FTP do piwnicy i dalej juz światłem..

--
pozdros
icek