Re: TKT, radiolinia

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 20:21:16 MET

brak wrote:

> Faktycznie ma mea culpa. Z drugiej strony ciekawie ta tabelka
> przepływności wygląda takie cuda tylko dla niskich modulacji 64QAM i
> 128QAM jak były tak są bez zmian wydajności. Z drugiej strony treshhold
> na poziomie -78 + zapas na zaniki to odległości nie będą powalające
> chociaĹĽ i tak lepiej jak dla STMek.

-78 to jest nieźle, dla PDH zwykłego było około -83.
SDH to -63 (niby teoria).
Z tego co wiem, to GSMy starają się jakieś 30dB zapasu trzymać, przy -78
to daje -48. Moc do uciągnięcia na 32GHz, 8-10km i anteny 0,6m

> Na takim Eryku z zyskami ich anten i
> mocami nadajnikĂłw to nie wiem czy na 13 Ghz z antenami 1,8m zapewnisz
> transmisje na odpowiednim poziomie. Jeśi to ma być 1 hop to sugerowałbym
> raczej 10 lub 11 GHz cena ta sama a stabilność lepsza.

a to już dla 45km się nie będę wypowiadać. Co do mocy nadawczej,
najlepiej kupić RAU2N HP, ale drogie.
Za to nie wiem co chcesz od ich anten.

Marcin