Re: TKT, radiolinia

Autor: Marek Burzyński <marek_at_prowireless.pl>
Data: Thu 22 Jan 2009 - 18:36:33 MET

Nie liczyłem tego, przeklepałem to na szybko z kalkulatora bez
zastanawiania się nad tym co tam pisze, a ten twierdzi że 100Mbits dla
QAM 32 jest osiągalne.
Niemniej jednak odgrzebałem jakiś kawałek tabelki, gdzie podane jest że
przy wyidealizowanych warunkach QAM32 potrafi osiągnąć efektywność równą
5. Co ciekawe nasi przyjaciele z Czech, produkują radiolinie, które w/g
nich potrafią przesłać 100Mbits w QAM16 przy szerokości kanału 28MHz.