Re: przydział adresów PA

Autor: Piotr 'ares' Siwicki <ares_at_op.pl>
Data: Wed 21 Jan 2009 - 13:23:36 MET

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości
news:gl6rcc$idq$1@node1.news.atman.pl...

> a ja dostalem /19 ;)
>
> tak czy inaczej jak naprawde potrzebujesz to nie ma problemu. Nie ma sie
> co
> dziwic bo pewnie dostaja setki wnioskow co pseudo administrator pozniej
> zadaje pytania typu "dostalem /24 ale nie wiem czy moge to podzielic na
> /25"
>

> Icek

ARPgenerator.sh ;-) żarcik ;-)

Swoją drogą jakby RIPE podchodził do przyznawania adresów IP w ten sposób
jak dzisiaj 10 lat temu ,
to na dzień dzisiejszy nie byłoby problemu "kończą się zasoby".

A bolączką wniosków o PI często jest to, że "chcę dużo, bo później nie
dostanę" - nie kieruję
tej uwagi pod niczyim adresem.
Sam z doświadczenia moich klientów widzę, jak nagle po 3 czy 4 listach i
krytycznych uwagach
nagle zapotrzebowanie spada o 50%.

pozdr.

Piotr Siwicki