Re: Crowley!?

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 22:28:43 MET

Tomasz Nowak <tnowak@nospam.netventure.pl> wrote:

> Tja.. słodkie pierdzenie.
>
> W zeszłym roku po jednej z długich awarii aż wysłali przeprosiny
> do klientów, z obietnicą wymiany wszystkiego co trzeba na niezawodne
> oraz że coś takiego się już NIGDY nie powtórzy.
>
> Czy ktoś jeszcze wierzy w takie bullshity?

W ramach podsumowania:

 - 2008-07-21: Crowley - informacje dotyczące ostatnich zakłóceń w dostępie do usług.
(...)
W związku z zakłóceniami i przerwami w dostępie do naszych usług, które
miały miejsce w przeciągu ostatnich dni, pragniemy Państwa gorąco
przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić o naszych działaniach, które
mają na celu zagwarantowanie stabilnego działania sieci.
(...)

- 2008-07-31: Crowley - wyjasnienie przyczyn awarii w lipcu 2008 roku
(...)
Uszkodzenie szkieletowych przełączników metro-ethernet spowodowało, iż w
nocy z 22 na 23 lipca dokonaliśmy przełączenia warszawskiej sieci
metropolitalnej na nowe urządzenia szkieletowe. Są to urządzenia nowszej
generacji wyposażone w styki 10 Gigabit Ethernet, o wysokiej
przepustowości matrycy przełączającej.
(...)
W nocy z 28 na 29 lipca wykonano ostateczne prace polegające na wymianie
oprogramowania i kart procesorowych w głównym przełączniku sieci
metropolitalnej i od godziny 0:40 29 lipca b.r. sieć Crowley Data Poland i
świadczone na niej usługi pracują poprawnie. Aktualna konfiguracja sieci
i zastosowane nowe urządzenia zapewniają stabilną pracę i gwarantują
wysoki poziom odporności na ewentualne zakłócenia.
(...)

- 2008-12-12: CROWLEY - Wyjaśnienie przerwy w działaniu usług świadczonych w sieci IP w dniu 11.12.2008 roku
(...)
W dniu wczorajszym, tj. 11 grudnia br., w godzinach 12:59 - 14:10,
nastąpiło nietypowe zdarzenie w międzyoperatorskim węźle wymiany ruchu
PLIX, którego skutkiem było niedziałanie sieci IP. Zaistniała awaria
dotknęła wielu krajowych operatorów i wynikała z przyczyn całkowicie
niezależnych od Crowley Data Poland.
(...)

- 2009-01-21(?): ???
???

Bardzo ciekawy jestem jakie uzasadnienie zostanie przedstawione
teraz i jak to się będzie miało do stwierdzenia "Aktualna konfiguracja sieci
i zastosowane nowe urządzenia zapewniają stabilną pracę i gwarantują
wysoki poziom odporności na ewentualne zakłócenia."

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki