Re: Crowley!?

Autor: daniel <no_at_way.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 16:45:57 MET

Komuch pisze:

> A to już inna sprawa, że przy takiej ilości backup jest czymś
> koniecznym. Niestety może być tak, że nie za bardzo ma skąd ten backup
> wziąć :)

hmmm, mamy 2008....wróć 2009 rok i właściwie wszędzie można dostać coś
klepniętego radiową ostatnią milą. Poza tym przecież backup nie musi być
jak łącze główne. Jeśli już przestaje działać main to wystawiamy
tabliczkę - awaria - łącze backup. Klienci w obecnej dobie raczej to
rozumieją zaś brak dostępności usługi - raczej średnio (załóżmy że to
serwis z poradami prawnymi:)