Crowley osiągnął dno.. równia pochyła?

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 09:39:22 MET

K <a@b.c> wrote:

> > > Wstało.
> >
> > pytanie na jak długo
>
> na miesiac, gora dwa ;]

Pudło, kolego.. ;) Stało jedynie do 8:50 rano :<<<

Od około roku cały szkielet Crowleya rzeczywiście padał regularnie
co miesiąc. Kiedyś pisałem tu nawet podjąc daty godziny i czas
trwania fuckupów po całości:

http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/2008/07/0177.html

Ale ostatnio jest już coraz gorzej, chyba ilość odchodzących
klientów poirytowanych tymi samymi powtarzającymi się awariami
spowodowała równię pochyłą :/

Wg mnie Crowley był najmniej wiarygodnym i pewnym operatorem roku 2008,
a teraz już od początku mocno pracuje na ten sam tytuł w roku 2009.
Prawie wszędzie już z nich zrezygnowałem, ale tam gdzie jeszcze
muszę mieć z nimi cokolwiek wspólnego, to tylko boli i irytuje.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces: