Re: !!DSL!!

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jan 2009 - 16:20:45 MET

On 16.01.2009, ntx <netmax@spam.pl> wroted:

> wszystkie prędkości za instalacje 1zł
> przez pierwsze 3 miesiace abonament za 1zł!!!
> pozniej sytuacja przez nastepne 21 miesiecy wyglada nastepujaca:
> 1Mbit:119zł
> 2Mbit:159zł
> 4Mbit:199zł
> 8Mbit:229zł
> 15Mbit:269zł
> (ceny netto)

Jakie są "normalne" ceny na te łącza? Załącznik informuje, że jeśli po
tych w sumie 24 miesiącach nie zrezygnujesz z przedłużenia umowy, jest
ona z automatu konwertowana na umowę na czas nieokreślony według stawek
spoza tej oferty promocyjnej.

> do dupy oferta. w tych cenach dla firm dam ci symetryka a co mi tam:).

A gdzie masz zasięg? :)

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing