Re: [blog] Działania 8.4,czyli projekt dla małych firm pisany pod dyktando dużych...

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 17:54:53 MET

> Projekt ruszył i pojawił się problem - nie ma chętnych. W Internecie
> pojawiają się artykuły takie jak ten których autorzy zastanawiają się,
> dlaczego mamy taki stan rzeczy.

I tak jak do tej pory bywalo - winni sie operatorzy. Na to wskazuja artykuly
prasowe, w internecie, tak to przedstawiaja inne media, politycy. Najlepiej
zwalic na operatorow.

Oczywiscie, nikt z tych co pisza te artykuly nie pomysli dlaczego tak
wlasnie jest. Oczywiscie, zaden reporter nie zasiegnie jezyka bezposrednio u
samych operatorow.

Dopoki bedzie tak, jak jest, ze banda glupich urzedasow, pisze idiotyczne
projekty to jeszcze bardzo duzo uplynie czasu, az w Polsce sie poprawi. Tak
naprawde powinno sie "podziekowac" Buzkowi, ze wskutek jego reform mamy w
Polsce dwa razy wieksza bande urzedasow, ktora budzet panstwa (czyli de
facto spoleczenstwo) musi utrzymywac.

To moje skromne zdanie w tym temacie, z ktorym kazdy ma prawo sie zgodzic
lub nie.