Re: [OT] niech poleci glowa dyrektora GTSu odpowiedzialnego

Autor: Marcin <ema_at_knc.pl>
Data: Wed 14 Jan 2009 - 12:50:42 MET

Aczkolwiek powinienem też kilkaset numerów.
Mam tak od piątku rano mimo, że prace miały się zacząć w sobotę.
Zapewne centrala przyszła im wcześniej więc nie tracą czasu na konfigurację
i czytanie manuali - bawią się na żywca - tak to wygląda od mojej strony.

Od 4 dni jest tak samo. Informacje z firmy są takie, że to może być
jeszcze kilka dni.
A wtedy od klientów biznesowych dostanę wypowiedzenia.
Jak dostanę wypowiedzenia - zażądam rekompensat.
Na nic mi czyjaś Pusta Głowa i jeden bezrobotny więcej.