Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 20:58:34 MET

On 12.01.2009, futszaK <futszak@gmail.com> wroted:

> google nie udostępnia publicznie swój server news ?

Nic mi o tym nie wiadomo, poszukam. Ale widzÄ™, ĹĽe zrobili rzecz o wiele
straszniejszą niż otwarcie czy zamknięcie jakiegoś głupiego serwera news -
zminili faviconkę dla swoich usług. Setki milionów ludzi będą się jakby
na nowo uczyły oddychać.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing