Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Sat 10 Jan 2009 - 16:23:24 MET

On Jan 10, 3:00 pm, Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-U...@irc.pl> wrote:
Miałem coś więcej się wtrącić, ale z racji iż niedawno wstałem (;->),
może lepiej nie będę robił nic, z czego później miałbym się
tłumaczyć. ;->

Natomiast:
> Pitolenie o cenzurze, uprawiane przez młodych gniewnych ;-) urodzonych
> po 1989, rozpoczynających swoją karierę od 020/SDI/Neo pozwolę sobie
> zostawić bez komentarza.
Wydaje mi się, że nikt nie stwierdził, że TPSA wprowadziła cenzurę, a
jedynie, iż taka "usługa" daje tę możliwość. Ot, chodzi o to, że
WielkiBrat(tm) zyskał nowe narzędzie, czy coś podobnego. Zresztą - w
dobie, gdy przechodzą jakieś magiczne ustawy o legalnych (bez nakazu)
włamach przez policję do komputerów prywatnych, albo ustawy w praktyce
delegalizujące Internet w Polsce (polecam czytać czasem
prawo.vagla.pl, jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji się zapoznać) -
niepokój jest choć trochę uzasadniony. ;-)
Ale to chyba dyskusja zdecydowanie nie na polip jest.

Pozdrawiam,

--
ru