Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 23:23:14 MET

W artykule Krzysztof Halasa napisał(a):

> a) greylisting wcale nikogo nie karze (jesli jest dobrze zrobiony),
> email to nie komunikator i jesli za pierwszym razem przyjdzie
> minimalnie pozniej, to nie jest to raczej problem.

Widzę, że nie masz kontaktu z użytkownikami. Czasem warto, by takich głupot
nie wygadywać. Że przytoczę koronny argument użytkownika.

ROZMAWIAŁEM Z KLIENTEM I W MOMENCIE ROZMOWY POSŁAŁEM EMALIA I ON JESZCZE
NIE DOSZEDŁ, A MINĘŁO JUŻ 20 MINUT!!!!!!!1111

Żeby nie było. Ja tego typu argumenty widuję tylko dlatego, że Onet i WP
greylisting stosują, a nie firma w której pracuję.

> b) jesli sam greylisting zmniejsza Ci spam o rzad wielkosci, to chyba
> jestes wyjatkiem. Robiles jakies porownania moze? Wiesz, takie
> obiektywne.

Greylisting naprawdę sporo odsiewa i to jest raczej bezdyskusyjne.

[...]

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland