Re: Prośba o test łącza ....

Autor: Michal W. <michalt11_at_nou-spam.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 19:01:39 MET

Robert Bogacz wrote:

> Mam problem z jakością łącza nie wiem czy daje tyle co powinno.
> Jeśli można proszę o wysycenie mi uploadu
>
> iperf -c 213.25.49.1
>
> Dziękuję z góry
> Rob^

Brołken paja, widocznie za pozno sie zglosilem do testów :)
natomiast na laczu PA od TPNETu cudow bym sie nie spodziewal.
To waskie gardlo u praktycznie kazdego operatora, stad tez wyniki.
Stawianie osiedlowki na Tepsie przy aktualnych (zawsze zawyzonych :)
stawkach to IMHO szazlenstwo.
Ale pewnie wybór operatorów masz niewielki.

Content jest gdzie indziej no i PL-IXa brak :) (Sylwiek za krypto
reklame wisisz mi jakas drobna
czynnosc za tydzien :)

Michal W.