Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 14:49:33 MET

On 07.01.2009, Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> wroted:

> Ale zwr贸ci艂e艣 uwag臋 na "taka filozofia istnienia IRCnetu"? Ja naprawd臋 wiem,
> jak dzia艂a IRC i wiele innych sieci IRC poza IRCnetem. :)

OK, ale mo偶e wobec tego czas ewoluowa膰, zamiast trzyma膰 si臋 filozofii.
呕e tak sobie strzel臋 flejmogennym przyk艂adem, nawet KK od czasu do czasu
po艣wi臋ca troch臋 tradycyjnej to偶samo艣ci w imi臋 przystosowania do nowych
reali贸w.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing