Re: BGP i pytanie o trasy

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Wed 07 Jan 2009 - 14:02:30 MET

> No i pytanie. Jak powiedziec atmanowi, zeby wysylal do mnie pakiety przez
> AC-X -> PL-IX?
>
> To taki pojedynczy przypadek, generalnie interesuje mnie jak?

1. to jest polityka, jak nie będą chcieli to tego nie zrobią
2. to jest polityka, nawet jakby mogli mogą nie bawić się dla jednego usera
3. whois i szukaj jakie mają community. Być może da się jakoś ichniejszy
localpref w kierunku na plix/ac-x
4. Jeżeli jest możliwość pchania do Ciebie ruchu przez łącze za które
ktoś im płaci - zapomnij że to zrobisz

Marcin