Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Daniel <DanielJanicki_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 21:38:28 MET

Cały dzień biłem się z myślami. Każdy pisze że blokada jest super i
OK. Że my młodzi gniewni jesteśmy źli i nie rozumiemy TP. To jest moja
ostatnia wypowiedź zatem napiszę krótko.
 - Jestem niezadowolony z tego JAK TP WPROWADZIŁA TĄ USŁUGĘ A NIE ŻE
WPROWADZIŁA
 - Lubie jak ktoś PRZESTRZEGA REGULAMINU
 - Lubię jak MAM WYBÓR
 - NIE JESTEM ZWYKŁYM "ZJADACZEM CHLEBA"
A to mi zostało odebrane.
życzę powodzenia i mogę się założyć że jak komuś kto tak ładnie pisze
o tej usłudze zostanie zablokowany jeden serwis z którego korzysta
zrozumie mnie wtedy.
Firmie TP życzę lepszej bazy, lepszej Hurtowni danych, lepszego
podejścia do klienta, dużych zysków i mniej myślących abonentów -
wtedy mniejsze kłopoty są.

Za wszelkie słowa które kogoś obraziły przepraszam.

Dziękuję za uwagę

Z poważaniem
Daniel Janicki