Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 21:47:06 MET

On Sun, 04 Jan 2009 21:00:53 +0100, Michal Jankowski wrote:

>> tygodniu powinno się ustabilizować, będą wnioski. Na razie wychodzi to
>> trochę tak, jak z fast fluxem - ogólnie się przyjęło, że fajnie jest
>> się tak maskować i kto tak się z C&C i contentem nie kryje ten łoś i
>> lamer. Ergo, na pewno większość botnetów tego używa. Dżentelmeni z
>
> Można prosić o wytłumaczenie? Na przykład co to jest C&C? I reszta?
> Nic nie rozumiem...

Zajrzyjmy na <http://en.wikipedia.org/wiki/Botnet> - o, drugi akapit:

While the term "botnet" can be used to refer to any group of bots, such as
IRC bots, this word is generally used to refer to a collection of
compromised computers (called Zombie computers) running software, usually
installed via worms, Trojan horses, or backdoors, under a common
command-and-control infrastructure.

linkuje do <http://en.wikipedia.org/wiki/Command-and-control>. A w trzecim
jest nawet zdanie:

This server is known as the command-and-control server ("C&C").

No to jak tak dobrze idzie, to jeszcze sprawdźmy:
<http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_flux> - i teraz już wszystko jasne, bo
"łoś i lamer" chyba nie wymaga tłumaczenia.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O