Re: TP nie lubi też jabberpl.org

Autor: dancop <dan.wie_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 20:45:51 MET

On 4 Sty, 19:12, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçënëmy.pl> wrote:
> dancop nabazgrał:

> < (...)
>
> Przesadą też jest sprawdzać błędny adres i wpadać z tego powodu w panikę.

Kajam się :) Dawno nie zaglądałem, wpisałem z palca - nie zadziałało,
więc od razu sprawdziłem na http://lg.tpnet.pl/ w ogólnym
przeświadczeniu, że wina Tepsy :)
A swoją drogą, to ciekawe co na myliveireland.com siedzi, lub
siedziało.
Sprawdziłem - strona pozycjonująca...

Swoją drogą - dzieki za wyprowadzenie z błędu...
DW