Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: <rafal.jaczynski_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Jan 2009 - 13:01:10 MET

On 3 Sty, 10:03, "Jan Kowalski" <ko...@brakadresu.pl> wrote:

> Z tego wzgledu wnosze
> o dolaczenie adresu/adresow IP komunikatora GG do listy blokowanych.
>. Z tego
> wzgledu adres IP naszej-klasy powinien w
> trybie pilnym zostac dolaczony do listy blokowanych.
> Dlatego, w trosce o dobro klienta, nalezaloby
> dolaczyc do blokady adresy IP
> wszystkich serwerow zawierajacych strony erotyczne.

No tak, wiedziałem, że coś nam umknęło... Wzruszony jestem szczerą
troską o klientów, oraz ich dzieci (znaczy się, również moje)
niezwłocznie w poniedziałek poblokujemy szybciutko powyższe ;).
Wcześniej niestety nie dam rady...lenistwo mi nie pozwala :(

> zagrozenia klienci TP, niedoceniajac Waszej najwyzszej troski o ich dobro,
> omijaja zabezpieczenie korzystajac
> z serwerow miedzynarodowych.

NIEMOŻLIWE!. To znaczy, że klienci mogą jednak z ircnetu korzystać? A
przecież piszą, że nie mogą...no przecież tepsa blokuje irca...ja już
się zgubiłem. Muszę poważnie porozmawiać z moimi orłami, na pewno łżą
jak psy, przecież to niemożliwe, żeby na newsach ludzie, ba, klienci,
szczerej prawy nie pisali i szukali dziury w całym. No chyba, że tak
miało być, bo tak właśnie ma sens, skoro jednak celem nie jest
zablokowanie irca ;)

> Dodatkowo nie potrafia okazac wdziecznosci za
> okazana troske, w niecenzuralnych slowach
> odnoszac sie do Waszej firmy na ircowych kanalach.

To akurat nihil novi...taki styl, to nawet w złym tonie byłoby
powiedzieć, że TP coś rozsądnego zrobiło. To zresztą znakomicie
ułatwia nam pracę, jeżeli na ircu ludzie zaczną nas chwalić to wtedy
będziemy wiedzieli, że schrzaniliśmy robotę i szykuje się przekręt
stulecia :)

@januszek: też uważam, że ludzie muszą tych liveboxów więcej
kupować :). Na temat instrukcji się nie będę wypowiadał, jeszcze nie
zdążyliśmy dopilnować wszystkich tematów, w szczególności tych, które
łatwiej z francuskiego przetłumaczyć :(.

Pozdrawiam,
RJ