Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Jarek Kamiński <jarek_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 22:11:52 MET

02.01.2009 user ksywką Krzysztof Oledzki nabazgrał(a) na grupę
pl.internet.polip co następuje:

> Jak chcesz się 'wyklikać' np. z http://www.spamhaus.org/pbl/query/PBL114686
> ?

#v+
Removal Procedure

If you are not using normal email software but instead are running
a mail server and you are the owner of a Static IP address in the range
83.18.0.0/16 and you have a legitimate reason for operating a mail
server on this IP, you can automatically remove (suppress) your static
IP address from the PBL database.
#v-

Nie mam żadnego IP z tej klasy więc nie sprawdzę, czy w tym konkretnym
przypadku zadziała. Ale zwykle można (takie jest założenie PBL).

Pozdrawiam,
Jarek.