Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Łukasz Bromirski <welcome_at_to.hell>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 21:06:56 MET

On 2009-01-02 15:39, Lukasz Trabinski wrote:

> Tak, mówię, to co znam z Junosa i prezentacji Roberta Raszuka. Jak
> dla mnie taka funkcjonalnośc idealnie rozwiązuje problem, o którym
> tutaj dyskutujemy.

Robert jest autorem i głównym koderem tego rozwiązania, zresztą
współautorem draftów również. A ponieważ akurat zmieniał pracę z Cisco
na Junipera... to rozwiązanie jest w JunOSie :)

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net