Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Andrzej Karpinski <karpio_at_jak.zechcesz.to.znajdziesz>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 22:37:49 MET

> Jest tu admin jednego z tych serwerow, ktory temu przeczy. Znaczy
> Szymon Sokół kłamie, nie umie obsługiwać swojego serwera czy co?

Ja nic takiego nie napisalem! Napisalem jedynie, ze na sporzadzonej
automatycznie dosc niezaleznie wedlug bardzo ogolnych regul na podstawie
danych z sond itd liscie sie znalazl. To dobry punkt wyjscia do
zastsnowienia sie *dlaczego* i znalezienia rozwiazania. Albo trzeba
usprawnic algorytm, albo trzeba niestety (?) wyciac boty. Obie rzeczy
wymagaja chwili by sie nad nimi pochylic. Do czego zachecam i zapraszam.

> Bo port MSA nie istnieje, tak?

A wytlumaczysz Pani Regulator i 2mln userow co to MSA? :-)

k.