Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 22:13:55 MET

Hello futszaK,

> skoro jesteś taki mądry to zgłoś się do TP, że wynalazłeś genialny
> algorytm na filtrowanie spamu

Jak mi sąsiad zaczął generować duży ruch na tym porcie, to go
odciąłem. Wysycił cały upload ruchem na jednym porcie - tak ciężkie do
wykrycia?

> baaaa, tp ?
> dostaniesz robote w google, bo w/w ostatnio zaczęło mieć z tym pewne
> problemy (wcześniej filtrowało spam bez problemów)

Siakoś nie zauważam problemu.

> skoro mój samochód jest w stanie jechać 170km/h to nie życze sobie
> stawiania jakichkolwiek ograniczeń prędkości wynikającej z nieudolności
> właścicieli dróg

Nie. Nie życzę sobie stawiania ograniczenia prędkości do 40 km/h na
autostradzie. "Bo i tak przekraczają".

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl