Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:50:40 MET

On Thu, 01 Jan 2009 18:17:59 +0100, Michal Jankowski napisał:

> Od kilku tygodni pare milionow klientow tpsa nie ma dostepu do
> www.gimp.org

A może to spisek Adobe ;-) ?
Może &tp bierze kase od w/w :-) ?

> Czy ktos wypowiedzial umowe? Czy to jest w ogole podstawa do
> wypowiedzenia umowy?

Na ,,grubych'' łączach zarówno ATM jak i MetroEthernet z BGP jest to samo.
Sprawa nie dotyczy wyłącznie klientów detalicznych.

--
[tomek <at> kalety <dot> net]                               vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek