Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Wojtek /aquaz/ Dziubiński <aquazeu_at_gmail.com>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 13:34:13 MET

Dnia Wed, 31 Dec 2008 11:42:07 +0000 (UTC), robert napisał(a):
> a gdzies w umowie jest zapis, ze daja dostep do wszystkich zasobow ?

No właśnie obawiam się, że mogą się zasłonić jakimś regulaminem (jak to
zresztą jest objaśnione na ich stronie w związku z tą blokadą).
Tylko nie wiem czy równie dobrze mogliby zablokować w ogóle dostęp do
wszystkich zasobów stwierdzając, że przecież cały internet jest
potencjalnym zagrożeniem (co swoją drogą zupełnie bezpodstawne nie jest ;)
)
Dostęp do routera brzegowego jest? Jest. Dowidzenia.

--
Wojciech \aquaz\ Dziubiński