Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Wojtek /aquaz/ Dziubiński <aquazeu_at_gmail.com>
Data: Wed 31 Dec 2008 - 12:25:57 MET

Dnia Tue, 30 Dec 2008 17:57:12 +0100, Jaroslaw Berezowski napisał(a):

> <...>
> Na razie znowu tez wyciela irc.pl :)

Wiadomo może kiedy te wygłupy się skończą?
Odnoszę wrażenie, że firma której jestem klientem ma mnie za debila. Sam
wyblokuję co uważam za stosowne - nie potrzebuję do tego pomocy ze strony
tp.

Nie uważam się za eksperta w dziedzinach bezpieczeństwa, ale nie życzę
sobie takich odgórnych regulacji - sam o to zadbam.

Czy można to w jakiś sposób reklamować? Obawiam się, że jako użytkownik
iDSL mam niewiele do powiedzenia, ale może użytkownicy czegoś grubszego już
tak.

Jaka szkoda, że wszyscy ISP dookoła odsyłają mnie z BMT... (wieś głęboka)

--
Wojciech \aquaz\ Dziubiński