Re: [blog] Oho,rząd dawno nie majstrował prz y gospodarce...

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Dec 2008 - 19:24:09 MET

Tomasz Śląski wrote:

> Na dziś masz uwolnione 17.1 - 17.3 GHZ EIRP 100mW.

no co, w sam raz na polikwidowanie przewieszek między blokami :P

> Więcej na dziś (większe
> radiolinie albo jakiś sensowny wielopunkt) niedasie

jakie kolejowe określenie NIEDASIĘ :>

> Z czasem i tak zrobi się syf, kwestia - ile czasu to zajmie.

ja patrząc z perspektywy małego miasta (a właśnie w takich miastach bez
finansowania z zewnątrz nie będziemy mieli Internetu 100megabitow),
znajdującego się daleko od cywilizacji wszelkiej mówie - to się nie
zapełni nigdy.
w większych ośrodkach ile by nie było wolnego widma to i tak zostanie
wykorzystane, ale za to taniej jest ciągnąć światło i tu jest właśnie
recepta na rozwój sieci

--
http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow