Re: [ 100 Mbps - luksus wielki ]

Autor: Łukasz Bromirski <toor_at_127.0.0.1>
Data: Mon 29 Dec 2008 - 20:20:18 MET

On 2008-12-29 20:13, futszaK wrote:

> jakiś mój klient swierdził, że 256 to mało żeby mu się stronki
> dobrze otwierały....

Mbit/s? 256kbit/s to faktycznie pewien dysonans, w szczególności gdy
cały czas jest te parę megabitów/s a wieczorem siadasz przy - pierwszym
z brzegu BlueConnect. Różnica jest dramatyczna i potrafię to zrozumieć.

> urynanety sa na to przygotowane a telekomy...

Dużo urynanetów to "WISP" z absolutnym brakiem chęci kopania ziemi,
bo to kosztuje. Ci którzy są przygotowani są jak sądzę w dużej
mniejszości.

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net