On 25.12.2008, futszaK <futszak@gmail.com> wroted:
>> NaprawdÄ nie mam ochoty po raz kolejny powtarzaÄ tego samego, sorki.
>> Poguglaj sobie na "market for lemons", nazwiska Akerlof, Spence, Stiglitz.
>> Brak moĹźliwoĹci wiarygodnego okreĹlenia jakoĹci towaru/usĹugi powoduje
>> powstanie negatywnej selekcji i prowadzi do degeneracji rynku. Segmentacja
>> nie z tym nic wspĂłlnego.
>
> a rynek jakoĹ Ĺźyje i ma siÄ dobrze
A to juĹź zaleĹźy od punktu widzenia.
GS
-- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl> Nocturnal Infiltration and Accurate KillingReceived on Thu Dec 25 12:50:05 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 25 Dec 2008 - 13:40:01 MET