Re: A'propos gwarantowanych przepustowo??ci :-)

Autor: <bofh_at_nano.pl>
Data: Wed 24 Dec 2008 - 08:59:54 MET

Reniferu napisał(a):

> Niewiele albo nic nie warte, było to przerabiane w przypadkach
> powoływania się np. na samodzielny wydruk regulaminu ze strony www --
> niepoświadczony notarialnie nic nie wart.

Zeznanie policjanta w sądzie ma większą wartość niż oskarżonego i jego świadków. (Wiem, że to
paranoja). Przychodzą do użyszkodnika, wchodzą na serwer przez sambę/ftp. Jest z nimi biegły z
zakresu informatyki. I potem w sądzie już po ptokach. Na całym świecie jest jedna zasada prawna,
dajcie mi człowieka, a znajdę paragraf.

wer