Re: A'propos gwarantowanych przepustowo??ci :-)

Autor: Łukasz Bromirski <toor_at_127.0.0.1>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 20:08:23 MET

On 2008-12-23 16:41, K wrote:

> to trzeba zaimplementowac opcje, ze przy podaniu z gory
> zdefiniowanego hasla dysk wypelnia sie zerami :]

Najpierw zawartość takiego dysku kopiuje się fizycznie na inny i
pracuje już tylko na kopii. Mówili o tym panowie m.in. z firmy Ontrack,
która regularnie wykonuje place zlecone dla Policji.

Nie wiem faktycznie jak to jest z zaszyfrowanym dyskiem, ale tak sobie
gdybam, że jeśli ktoś chce Ci narobić problemów, to pewnie najpierw
przygotuje sobie zrzut zawartości serwera. Pytanie tylko, czy to może
być dowód w sądzie. Gdyby ten zrzut zawartości robiony był w asyscie
specjalistów z Policji, pewnie kwestia zaszyfrowanych dysków staje
się już rzeczą wtórną.

Tylko jaki to ma związek z pierwotnym wątkiem? I polipem?

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net