Patryk Włos wrote:
> Marcin Kuczera pisze:
>> Patryk Włos wrote:
>>>>>> Usługi profesjonalne nie są reklamowane dla ogółu, bo to nie jest
>>>>>> grupa docelowa (tzw. target) ;)
>>>>> Ale ogół powinien być informowany o tym, że ma alternatywę.
>>>>
>>>> przecież jest informowany na stronie internetowej
>>>
>>> A czy reklamy informują o tej stronie? Czy tylko wciskają, że usługa
>>> dotyczy prędkości np. "4 megabity", zamiast "do 4 megabitów"?
>>
>> ten powyższy link do FrameRelay'a TP też jest "do 4 megabitów".
>
> A czy w reklamie Neostrady jest coś o tym, że użytkownicy mają
> alternatywę w postaci FR?
a czy w reklamie ręcznej szczoteczki do zębów jest coś o tym ze mają
alternatywe używania elektrycznej szczoteczki do zębów ?
Reklama ma być jasna i czytelna i dotyczyć danego produktu, a nie
wszystkiego co mamy. Do tego czas reklamowy jest drogi, bardzo drogi.
>> W jaki sposób chcesz zagwarantować 4Mbity do serwera w Bangladeszu ?
>
> Nie chcę niczego gwarantować per pojedyncze połączenie TCP. Opcja
> gwarancji powinna być na ruch - że idzie 4 megabity i nie mniej.
a czy gwarancja do serwera FTP TPSA Cie zadowala ?
Bo wiesz, zwykły szary użytkownik może nie być w stanie zestawić tylu
połączeń żeby 24h mieć sufit na poziomie 4Mbitów.
btw, żeby nie było - u nas klient nie ma niczego zagwarantowane, za to w
90% zasobów przez 99% czasu jak się ktoś postara to wysyci swoje łącze.
A overbooking jest spory, bo im więcej klientów tym statystyka bardziej
się kłania w strone większego overbookingu a nadal każdy może swoje dostać.
Marcin
Received on Fri Dec 19 17:40:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 Dec 2008 - 18:40:01 MET