Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_usun-to.leon.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 17:38:23 MET

Patryk Włos wrote:

> A czy w reklamie Neostrady jest coś o tym, że użytkownicy mają
> alternatywę w postaci FR?

a czy w reklamie ręcznej szczoteczki do zębów jest coś o tym ze mają
alternatywe używania elektrycznej szczoteczki do zębów ?

Reklama ma być jasna i czytelna i dotyczyć danego produktu, a nie
wszystkiego co mamy. Do tego czas reklamowy jest drogi, bardzo drogi.

> Nie chcę niczego gwarantować per pojedyncze połączenie TCP. Opcja
> gwarancji powinna być na ruch - że idzie 4 megabity i nie mniej.

a czy gwarancja do serwera FTP TPSA Cie zadowala ?
Bo wiesz, zwykły szary użytkownik może nie być w stanie zestawić tylu
połączeń żeby 24h mieć sufit na poziomie 4Mbitów.

btw, żeby nie było - u nas klient nie ma niczego zagwarantowane, za to w
90% zasobów przez 99% czasu jak się ktoś postara to wysyci swoje łącze.
A overbooking jest spory, bo im więcej klientów tym statystyka bardziej
się kłania w strone większego overbookingu a nadal każdy może swoje dostać.

Marcin