Re: AC-X i dostęp do zagranicznych sieci z PL-IX (OVH for example)

Autor: <sylwester.biernacki_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 00:35:16 MET

On 15 Gru, 23:09, az...@poczta.fm wrote:
> Własnie :) też usłyszałem niedawno że CDP wycofuje się z AC-X'a na
> rzecz swojego X'a... (może to w/w AC-X+ ?)

Ja bym poprosił kolegę Venglina, który już się udzielił, żeby
wytłumaczył to co wcześniej napisał ;-).
Reguły peeringu AC-X+ z PLIX są jasne, pytanie dlaczego po raz kolejny
firma na 3 litery na A ich nie przestrzega.

Peering AC-X+ - PLIX poczyniliśmy dla dobra Internetu (bo w sumie jaki
mamy interes w tym,
że ATM korzysta z zasobów PLIXa robiąc nam tzw. konkurencję),
rezultaty niedługo opublikujemy i niech
Rada Ekspertów PLIXa przesądzi o tym co z tym dalej.

--S.