Re: serwery DNS z możliwością modyfikacji rekordów

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 22:30:47 MET

On Fri, 21 Nov 2008 23:49:14 +0100, Marcin Gryszkalis
<mg@fork.pl> wrote:

> Jakieś szczegóły? bo akurat ttl zdaje się można swobodnie u nich ustawiać...

 Tak, ale nie dla IN NS. W połączeniu z tym, że przedelegowanie
 domeny powoduje z automatu podmianę strefy na domyślną, daje
 nieciekawy efekt pt. ,,Strona jest umieszczona na serwerze
 home.pl'' czy jakoś tak.

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl