Re: ?rednia cena 1Mbps w polsce

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 17:26:37 MET

Dnia 18.11.2008 maximus <lot.skasuj_to@algrim.skasuj_to.pl> napisał/a:
> Czy kto? mo?e poda? przyk?adowe ceny 1Mbps dla ??czy symetrycznych z
> monta?em na gotowe dla wolumenu ok 50Mbps ?
1mbit dokąd? do tepsy? do ac-xa? z opcją bgp? bez? z umową na 3 lata? bezterminową?
W warszawie w limie? czy w Pcimciu Dolnym z dosyłem wymagającym budowy
100km światła?

Imho ciężko tak sprecyzować. Bym obstawiał gdzieś pomiędzy 50 a 200 zł ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator