Re: dorobic jako ISP

Autor: Patryk Włos <any.user_at_otrs.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 14:14:06 MET

> jaka wg Ciebie cena będzie atrakcyjna przy takich (gorszych niz DC gdzie
> sam hostujesz/kolokujesz) warunkach?

Dla mnie osobiście żadna, gdyż ja nie zamierzam się chwilowo przenosić.
Atrakcyjna byłaby co najwyżej taka, która będzie totalnie nieopłacalna
dla Ciebie :)

> jak myslisz? czy w przypadku kolokacji klienci biora pod uwage lokalizację?
> (np aby moc fizycznie dostać sie do swoich gratow)

Tacy, którzy korzystają z tego typu ofert - zdecydowanie tak.

Tacy, którzy kolokują po 500 Blade'ów - niekoniecznie. Ich stać na
dojazd w razie czego, a obwody Blade'owe załatwiają dostęp do konsoli i
wiele innych spraw.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com