Re: dorobic jako ISP

Autor: Patryk Włos <any.user_at_otrs.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 13:35:57 MET

> spoko, ale co obnizyc?
> koszty stale czy cene za 1Mbit?
> ile placisz za kolokacje u siebie? (nie wnikam u kogo kolokujesz)

Koszty łącza. Megabit megabitowi nierówny. Inaczej się go ceni, jeśli
jest to megabit przy kilku gigantycznych łączach z BGP, a zupełnie
inaczej, jeśli jest to megabit przy raptem jednym łączu współdzielonym
na kolokację i abonentów.

> sprawdzalem dzis ceny paru kolokacji i
> przy laczu 10Mbit srednia cena to 1500zl netto/mies wiec + koszt staly ok
> 100-200zl wiec
> sumarycznie wychodzilo ok 1800zl, a ja napisalem 650netto,
> przyznam ze mnie zaskoczyles piszac ze zaproponowalem wysoka cene...

Słabo szukałeś.

ps. Nie kolokuję własnych maszyn - używam 3 dedyków. To się niedługo
zmieni, ale chwilowo tak mi się bardziej opłaca.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com