Re: dorobic jako ISP

Autor: Michal Podsiadly <pisz_at_na.grupy.com>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 12:35:56 MET

> Dobra, miałeś do czynienia z czymś, gdzie jest ponad 1000 serwerów, czy

Osobiscie nie widze _duzej_ roznicy miedzy instalacja np. 20 szaf (po 20
maszyn 2U na szafe) a instalacja 80 szaf lub wiecej. A juz tym bardziej
roznic na poziomie dwukrotnego zuzycia pradu na moc chlodnicza per serwer.
No ale moze sie nie znam.

> tylko sobie tak gdybasz? Ja aktualnie pracuję w miejscu, gdzie jest 15.000
> serwerów, więc wiem, co piszę.

Wiem gdzie pracujesz i wiem ile sobie "gdyba" np. Wasza konkurencja z
Francji (mniej niz 1/0.3). Stad tez jakos nie moglem uwierzyc w te 1 na 1.
No ale skoro tyle macie/mieliscie...

EOT z mojej strony.