Re: dorobic jako ISP

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 10:17:47 MET

On Thu, 13 Nov 2008 09:32:10 +0100, Konrad Bechler
<uzyj.adresu@z.sygnatury> wrote:

>Poszukaj sobie porządnych styczników dla czegoś takiego:
>http://www.fif.com.pl/product_info.php?cPath=55&products_id=119
>Tylko takie rzeczy lepiej powierzyć doświadczonego elektrykowi.

Właśnie - elektrykowi ;-) Pokazałeś model przełacznika który przełącza
zasilanie przy zaniku jednej fazy na inną a nie przełącznik do
przełączania niezależnych źródel. Elektryk jest potrzebny żeby to
złożyć i wyregulować bo potrafią być problemy. U mnie np. pojawiały
się problemy przy nierównym obciązaniu faz - sterownik non-stop
przełączał sie między źródłami. Trzeba było dostosować jego
charakterystykę do faktycznego poboru prądu.

>Dwie. I dodatkowo jakiś system alarmowania o awariach.

Dokładnie - jeśli chcesz świadczyć usługi.