Re: dorobic jako ISP

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Wed 12 Nov 2008 - 22:49:39 MET

W artykule Michal Jankowski napisał(a):

> Hehe, nie wiem, jak teraz, ale jak nascie lat temu na UW pojawil sie
> pierwszy Cray, to w serwerowni stal potezny generator diesla sluzacy
> wylacznie do zasilania chlodzenia komputera w razie awarii zasilania.
> Procedura byla taka, ze komputer sie od razu wylaczalo, ale nawet
> wylaczony wymagal przez pewien czas chlodzenia, zeby sie nie
> ugotowal...

No ludzie sobie chyba do końca sprawy nie zdają jak się serwery grzać
potrafią. Jeden pecet w domu się ostro grzeje, ale przez rozkład na
powierzchni mieszkania jest to praktycznie niezauważalne.

W momencie gdy się naście/dziesiąt takich pecetów skompresuje do 1U i ułoży
jeden nad drugim problem zaczyna być poważny ;)

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland