Re: Exatel ma problemy?

Autor: Komuch <komuch_at_{NOSPAM}gmail.com>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 17:29:12 MET

icek2 pisze:

> babol w konfiguracji jednego z ruterów corowych :)

Chłopaki coś tam chyba palą;)

Jakiś czas temu przełączałem elektrowni router z E1 na SDH.
Zmieniły się adresy dla portu WAN. Niestety Exatel nie chciał dać hasła
do routera, więc odpuściłem i poprosiłem ich o konfigurację.
Gostek ładnie zrobił i działało do chwili (czyli jakieś 20min) kiedy nie
postanowiłem skorzystać z pozostałych 10 min okna serwisowego i
posprzątać w szafie troszkę.
Router stracił na chwilę zasilanie i nie wstał już. Gość dochodził
kolejne 20-30min do tego, że chyba nie zapisał konfiguracji na cisco, co
ja mu na początku zasugerowałem :>