Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 12:16:01 MET

On Tue, 28 Oct 2008 11:07:37 +0100, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:

> I bez zadnej motywacji do naprawienia sobie peceta. Gdyby adresy
> zombie wlasnie trafialy na czarna liste (no i gdyby nie byly
> dynamiczne), to moze by zmotywowalo ludzi do odpluskwiania...

 Nie musi to być czarna lista. Wystarczy maszynom zarażonym
 odcinać dostęp do sieci i przekierowywać ruch www na stronę z
 instrukcją. Nawet jeśli jest odsetek takich, którzy tracą dostęp
 do sieci regularnie co dwa dni i winę widzą wszędzie, tylko nie
 po swojej stronie, to cały mechanizm działa całkiem nieźle.

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl