Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u

Autor: Robert Rędziak <rekin_at_gm.wkurw.org>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 10:45:37 MET

On Tue, 28 Oct 2008 08:51:42 +0100, futszaK <futszak@gmail.com>
wrote:

> jest sens je wdrażać, skoro są lepsze i co najważniejsze - sprawdzone
> technologie ?

 Zależy, co masz na myśli. Jeśli te lepsze to DVB-C/S/T, to chyba
 tylko w celu zwiększenia oferty (aczkolwiek są miejsca, gdzie
 kablówka nie dociera, naziemnej cyfrówki wciąż nie ma, a
 satelitarna jest taka, jaka jest, a ethernet się znajdzie).
 Jeśli masz na myśli analog, to różnica jest duża i to nie tylko
 z punktu widzenia odbiorcy.

> a tego to już nie byłbym taki pewien

 A ja byłbym. Jesteś w stanie zapewnić niezawodność i brak
 opóźnień WiFi na poziomie 99.(9)%? Bo telewizja to nie strona
 WWW czy nawet filmik na jutubie: opóźnienia, utracone pakiety
 oznaczają oznaczają kwadraty. A jak będzie kwadracić choćby co
 kilka minut, to abonenci zrobią z Ciebie zdjęcie przyjaciela w
 czerwonej tonacji.

 r.

robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl