Re: TPSA nullroutuje nie swoje IP

Autor: Konrad Plich <konradpl_at_wytnij_piotrkow.tpsa.pl>
Data: Thu 23 Oct 2008 - 12:30:10 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <Grzegorz@nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
napisał w wiadomości news:gdph18$acd$1@news.onet.pl...

> Nullroute zniknął. Niemniej uważam takie coś za terroryzm sieciowy:

Obrona uzytkowników sieci przed zagrożeniami związanymi z sieciami botnet to
jest obrona a nie terroryzm.

> "Zapłaćcie nam E1000000 bo inaczej znullroutujemy wasze IP w sieciach
> największych telekomów Europy/świata i zajmie wam miesiące na odkrycie
> tego, kto, gdzie i za co"

O płaceniu nie słyszałem :-) Zwykle wystarcza napisać do abuse@tpnet.pl i
obiecać że zagrożenie ustało.
Nawet bez pisania po jakims czasie jesli zagrożenie zniknie dany IP zostaje
odblokowany.

> Ktoś kogoś nazwał na ircu "grubasem" i ten ktoś nullroutuje jego IP w
> sieci obsługującej miliony Polaków?

Nie używam IRCA i zbyt tłusty nie jestem więc osobiście nie czuje sie
urażony ;-)

Konrad Plich